Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Ω Ερωτα!!
Πάλι το κόκκινο το βέλος σου την καρδιά στοχεύει
Οργασμό σκέψεων και θέλω
σκέπη τα βράδυα στα όνειρα μου να κρατάς
πλάνε ερωτα των χρόνων μου που πέρασαν
ακόμα την ζωή μου κυβερνάς

Άνοιξη στον χειμώνα της καρδιάς μου φέρνεις
Γλυκιά ορμή στο σώμα που γερνά
Μεθυστικά στις μνήμες σου να γέρνω
Τις μέρες που η ψυχή μου ξεψυχά
Κάθε που η σκέψη μου ταράζεται από λύπη
Ένα τριαντάφυλλο στον κήπο της καρδιάς μου ανθεί
Ένα από κεινα με το χρώμα τ’ άλικο
Να μου θυμίζει πως ο έρωτας ποτέ του δεν πενθεί
Έλα και πάρε με ταξίδι μαγικό
Στα κόκκινα φτερά σου πάνω
Ψηφιδωτό την αγκαλιά μου στόλισε
Και τις πληγές της στέρησης λουλούδια να της κάνω
Κατερίνα Παπά

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι