Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009

Ασημοχρυσες λεπτες κλωστες
συνδεση με το απειρο συμπαντο
Αντιφεγγισμα
εξαγνισμος
στα ταραγμενα σκοτεινα νερα της θαλασσας μου,
χαρη προσδιδουν στην αεναη κινηση της
Ενωνω την ανησυχη ματια της σκεψης μου
μαζι της
Ταξιδι αστρικο , προκληση απαντοχης
Λαμπει ο οριζοντας του αυριο
χρυσοσκονη ηλιακτιδας
ανακατη με σεληνιακη ασημοσκονη
Φτερουγιζει το γελιο σου.........
Ζωντανευεις ανεμε μου
την προσμονη που λαχανιαζει την ανασα
Ειμαι γεματη απο σενα
εισαι το φως της πανσεληνου
Φεγγεις τον δρομο μου για την Ιθακη..................
Κ. Π.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι