Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016



Κι αν εκείνο τα αγερι το χάδι του απλώνει
τόσο απαλά
σαν από την αγωνια της βραδιας
να με απαλλάξει θέλει,
εν τούτοις εγώ
με ενοχές το δέχομαι
Γιατί ξέρω

Τις υποσχέσεις μου για άλλη μια φορά
στην ανατολή θ΄αφήσω
Τον εαυτό μου θα ξεγελάσω
με επιτηδευμένη προσοχή
Το προσωπείο μου ενδύομαι
λαμπερό όπως πάντα
με άψογο μακιγιάζ
ξεγελώ ακόμα κι αυτή
την αντανάκλαση μου στον καθρέπτη

Τόσο ακριβά είναι πληρωμένο
το γαμημένο το προσωπείο μου
Μα που χάθηκαν οι οδυρμοί της νύκτας?
Αλλάζω υπόσταση λοιπόν?
Είναι η ζωή μου πόρνη
Τις νυκτιές τριγυρνά στα υπόγεια
χωρίς αιδώ κι αναστολές

Πεπραγμένα γεγονότα
ξεχασμένα ,
τρομαγμένα στο φως της μέρας
Μόνο η έλλειψη του έρωτα
παραμένει αυτούσια πράξη
Η αναζήτηση του ξεπερνά τα υπόγεια της νύκτας
Ανασκαλεύω ξεδιάντροπα
μα ναι πάντα με το προσωπείο μου
ακόμα και
στο παρόν...........
Κατερίνα Παπά

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι