Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

Ποτε δεν μ'αγγιξε το φως
ποτε τραγουδι ερωτικο κανεις δεν μου πε
Νεραιδες αλλαφροισκιωτες τα ονειρα μου
και ψιθυροι του δασους μυστικοι
οι δρομοι της καρδιας μου
Μοναχα θελω να θυμαμαι
στιγμες γεματες απ'τα χαδια σου
γιατι,
ειναι η προσφορα σου
Στιγμες που καινε την σαρκα μου
σε ανακτησιμες στιγμες πονου
Και τουςψιθυρους απ'τα λογια σου
που μοιαζουν,
λογια απο ηχω
σπηλιας ανηερης και σκοτεινης
σε μια προσπαθεια ν'αποσβεστει η φλογα,
που κατακαιει τα σωθικα μου
Κερδιζει ο πυρετος της σαρκας
και λυωνει,
σε λογια μυστικα ...............
Κατερινα Παπα

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι