Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Παντού..εσένα αγγίζω …
γιατί η αγάπη σου περνάει από παντού..
Καραδοκεί πίσω από πόρτες .
Ξεπροβάλει μέσα από θάλασσες.
Βρίσκεται στον ήλιο που μου γελάει,
στον αέρα που με χαϊδεύει..
Παντού εσύ …
Σε αυτό που αγαπώ είσαι εσύ
και εγώ ..
αυτό το κρατώ πάντα μέσα μου..
Παντού εσένα αισθάνομαι..
Όλα τα άλλα απλά δεν υπάρχουν …
Και όταν όλα μου σιγοτραγουδούν το όνομά σου,
εγώ ψιθυρίζω σ’αγαπώ...
Καταλαβαίνεις τώρα γιατί παλεύω … ;
H αγάπη επαναστατεί μπροστά στην άρνηση
και τον πόνο της τον κάνει πιο υποφερτό,
γιατί ξέρεις ..πως τουλάχιστον πολέμησες..
Και όταν τα χρόνια μας ξεγελάσουν,
τουλάχιστον θα θυμάμαι
πως υπηρέτησα ότι λάτρεψα
και άγγιξα ότι με εκδικήθηκε ..

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι