Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Έγειρα πλάι σου. Σε κοίταξα βαθιά στα μάτια και σ’ άγγιξα.
Ένοιωσα την ψυχή σου να φτερουγίζει παίρνοντας εκείνες τις στράτες όπου το όνειρο και η παραίσθηση ζωγραφίζουν εικόνες που απαιτούν οι ανάγκες.
- Σε θέλω…
Αμίλητη περιμένεις το στριφογύρισμα των σκέψεων - το τέλος είναι μακριά -
η νύχτα παραφυλάει πίσω από βελούδινα πέπλα οι στιγμές περιμένουν να καλύψουν τα κενά
αντικαθιστώντας πραγματικά γεγονότα με εμπειρίες προτού φύγουν και διαγραφούν αφήνοντας την αφήγηση ατέλειωτη.
Λόγια ακολουθούν βαθύτερες αναζητήσεις και μετουσιώσεις σε άλλες ζωές.
Πήρες το χέρι μου και το ακούμπησες στο στήθος σου. Ρίγος ερωτικό περιέλουσε το κορμί σου, ο πόθος ξεχείλισε αγγίζοντας κάθε μου κύτταρο. -

Δεν φοβάμαι που θα φύγεις…
Αέρας θα γίνεσαι, θα έρχεσαι ν’ αγγίζεις το κορμί μου φέρνοντας χρώματα που θα σκεπάζουν την μοναξιά μου και το γκρίζο της σιωπής.
Εμμονές στριφογυρνάνε δίχως δείγματα γραφής η νύχτα απλώνεται ακολουθώντας την πολλαπλή κίνηση του κόσμου οι αναζητήσεις βρίσκονται σε φανταστική ρήξη με τις συγκρίσεις απλών γεγονότων.
Αφηγήσεις σε μετέωρη κατάσταση στοιχειοθετούν τις παρουσίες ανάσες σμίγουν και η σάρκα αναριγά δροσιά αναπλάθει την Ζωή.
Έβαλα το πρόσωπό μου ανάμεσα στα πόδια σου και το άφησα να περιηγηθεί.
Ακούμπησα τα χείλη μου στο σημείο που σμίγουν οι αισθήσεις και ένιωσα τον παλμό του.
Η πραγματικότητα εναντίον της φαινομενικότητας, κινητικότητα εντός του χώρου και του χρόνου, διαπλοκή παρελθόντος και παρόντος
Τα χέρια σου ψηλαφούνε το σώμα μου, η ανάσα σου βαριά, πύρινη παρασύρει το είναι μου, τα χείλη αχόρταγα διαγράφουν μονοπάτια αφήνοντας τα ίχνη των δοντιών.
Με κοιτάς με μάτια που λάμπουν αφήνοντας να φανεί το μένος της αναζήτησης. Οσμαίνεσαι την ανάσα μου.
Δεν είσαι η ίδια, απλά είσαι εσύ. Η ακαμψία των ψυχών αφανίζεται ακολουθώντας σκυθρωπούς πόθους σκαρφαλώνοντας σε απαξιωτικές σιωπές.
Κινήσεις τυφλές και όνειρα που ξύπνησαν στα βάθη του μυαλού εξαγνίζουν τ’ αθέμιτα λάθη κραυγές ηδονής ζυγίζουν τις πράξεις
ο ορίζοντας γοητευμένος πήρε τα χρώματα της αμαρτίας η μέρα ξεχάστηκε μεθυσμένη ανάμεσα σ’ αστρολούλουδα.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι