Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Καλημέρα αγαπημένε μου
Σου γράφω και σήμερα να σου κρατήσω συντροφιά έστω για λίγο

Ανέξοδη περιπλάνηση τους δημιουργούς των ονείρων μου
κατονόμασα
τα άστρα και το φεγγάρι
Μνήμη, ότι απόμεινε από την καταλήστευση τους στο πέρασμα σου
από την ζωή μου

Νοσταλγία ,την αποτίμηση των λόγων σου στο ύστατο σ αγαπώ σου
λίγο πριν ξεψυχήσει η ανάσα σου
στο πίσω μερος του μυαλού μου
Εκεί όπου καταγραφή εκανες με ανεξίτηλη μπογια στο στερνό αντίο

Αν δεν είχες υπάρξει αλήθεια θα μαράζωναν τα μακρυνά ταξίδια μου
χωρίς αποδέκτη
Όλα τα φθινόπωρα, κύκνεια άσματα των ονειροπολήσεων μου

Εν γνώσει μου ψυχή μου ακροβατώ
οπόταν μην φοβάσαι
Ευθύνες δεν θα αναζητηθούν παρά μονάχα στ άστρα,
και σε μια θάλασσα οδύνης των άτυχων ερώτων μου.

Kατερίνα Παπά

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι