Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Παρακάλεσα τον έρωτα μέσα από τις λέξεις σου που σκιαγραφούν την ύπαρξη σου.
Άφησα τη σκέψη μου στο γυμνό σου κορμί να εξουσιάζει τη περιπλάνηση στο φιλί μου ως τις πιο απόκρυφες πτυχές σου, ως εκεί που οργασμός και εκσπερμάτωση ενώνουν ψυχή και σώμα εραστών.
Ζητώ την υπέρβαση να εισπνεύσω από το κορμί σου, να ανασάνω στο ίδιο ρυθμό της δικιάς σου πνοής.
Κι αν ακόμα μπορούσα να κοιτάξω τα μελένια μάτια σου, να διαβάζω τις αμέτρητες σελίδες του βιβλίου της σιωπής σου.
Μείνε ακόμα λίγο στην αγκαλιά μου, στο χάδι της Αγάπης μου,,,
μείνε αυτό που είσαι,, αυτό που φώλιασε στην ιδιόρρυθμη, μα τρυφερή καρδιά μου.

Πόθος, Πάθος, ηδονή, λέξεις πολλές ακόμα, που στιγματίζουν την απόσταση μας,
Που ακροβατούν πάνω στη λεπτή κόκκινη κλωστή σου.
Κατερίνα

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι