Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Ο έρωτάς μου χαμένος στα δρομολόγια
ηλεκτρονικών μηνυμάτων
μπλοκαρισμένος σε ονειροπαγίδες λαγνείας
απείρου κάλλους
σπαράσσεται ψηλαφώντας
τις ανταύγειες των μαλλιών σου.


Ακουμπισμένος στο πιθάρι της φαντασίας
ακολουθώ τα μονοπάτια του νου
λατρεύοντας ένα σώμα παραδομένο
σε στάσεις άσεμνης αναμονής
χαμένος σε χίλιες και μια νύχτες
δαγκώνοντας τα όνειρά μου.

Νεκρές φύσεις χαϊδεύουν τις μέρες μου
δρομολογώντας επιθυμίες χωρίς επιστροφή
υψώνοντας οδοφράγματα σιωπής.

Οι ομοιοκαταληξίες ουρλιάζουν
ανεβασμένες σε λικνιζόμενα παραμύθια
συνεχών διλημμάτων και ανέφικτων στιχομυθιών.
Φόβοι άναρθροι διαπερνούν
τα περιχαρακωμένα συναισθήματα
αναζητώντας ισόβιες επιθυμίες
ακολουθώντας ελάσσονες αυταπάτες.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι