Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Mεσα Σεπτέμβρη πια
Τα απόβραδα συνοδεύονται σε αρμονία απόλυτη
με το μεθυστικό άρωμα (ανάκατο) γιασεμί και νυχτολούλουδο
Ο πυρετός του έρωτα της θάλασσας μου με ταξιδεύει μέρες και νύκτες ακολουθώντας τις θολές γραμμές των οριζόντων ως λέει και ο αγαπημένος μου Καββαδίας
τα όνειρα, τις πεθυμιές μου
Οι μέρες μα και οι νύκτες με βρίσκουν αγκαλιά με την δροσιά, το λίκνισμα της ηδυπάθεις στο απόλυτο του έρωτα μας

Κι εκείνη η πανσέληνος τ Αυγούστου συνοδεύει ολόλαμπρη άνομες σκέψεις για έρωτες αιωνίους κι αγάπες αληθινές
Το λιόγερμα ακουμπούσε πόθους , που όριζαν αργότερα τα αστέρια
Μα η αυγή με την ουράνια φορεσιά της ξεπλένει τα όνειρα της νύκτας και ψεύτικα τα βαπτίζει
Κι εκείνοι οι έρωτες αποτραβιούνται στο σιγοψιχάλισμα του Σεπτέμβρη σ ανύποπτο χρόνο φορές που σε προσκύνημα της μάννας γης σε οδηγεί
Κι εγώ σ αναμονή μιας αλλαγής στην ζωή μου με νωχελικές κινήσεις
και σκέψεις ονειρικές
καρτερώ τον χειμώνα μου
κι ακουμπώ στην επερχώμενη Άνοιξη την ελπίδα για ένα ακόμα καλοκαίρι
Κατερίνα Παπά

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι