Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013



Με μια απλή κίνηση ανέδειξες το γυμνό σου σώμα
ελευθερώνοντας το από τα δεσμά των ρούχων.
Ύστερα άπλωσες τα χέρια και με κάλεσες
να σε φιλήσω εκεί που νομίζω πως σου αρέσει.

Κόλλησα τα χείλια μου κάτω από την κοιλιά σου
κι ένιωσα το υπέροχο άρωμα της κρυφής σου γοητείας.
Πήρες τα χέρια μου και τα έβαλες πάνω στο στήθος σου
λέγοντας μου να το χαϊδέψω όπως μόνο εγώ ξέρω.
?φησα τα δάχτυλα να κυλήσουν πάνω στο λείο δέρμα
που ανέδιδε άρωμα κυκλάμινου
ζωντανεύοντας μνήμες ενός παρωχημένου θέματος
χαμένου μέσα σε κάποια πτυχή της νοσταλγίας.

Έφερα το στόμα μου πάνω στις θηλές
που έδειχναν το μέγεθος της αγωνία του κορμιού
να νιώσει την επαφή της ανάσας με τον πόθο.
"Θέλω τα χείλη σου στα χείλη μου,
η πνοή σου να γίνει πνοή μου
και η ματιά σου μόνο στα μάτια μου" μου είπες με τον τρόπο
που έδειχνε την απόλυτη σιγουριά του πάθους.

"Πες μου ότι το παρελθόν έσβησε στης ηδονής
το κάλεσμα και οι νόμοι της φύσης υπέκυψαν
στο αιώνιο δράμα της αγάπης" αναστέναξες
καθώς μια σταγόνα ιδρώτα κύλησε απ  το μέτωπό σου.
Τύλιξες τα χέρια σου κι έπλεξες τα πόδια σου γύρω μου
κλείνοντάς με στην πιο όμορφη αγκαλιά
και μ έσπρωξες να μπω πιο βαθιά
στην ζεστασιά του κορμιού σου.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι