Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Κατερίνα Παπα
..Είναι φορές που οι λέξεις φαντάζουν φτωχές για να περιγράψουν τα συναισθήματα...έτσι τουλάχιστον νιώθω...
Αυτό που εισπράττεις εκ μέρους μου δε είναι τίποτα παραπάνω από ότι μου δίνεις...από ότι μου εμπνέεις...
...είναι τόσα πολλά στα οποία μπορείς να χαθείς και να τα θεωρήσεις παράλογα ή βέβηλα, να αναλογιστείς την ματαιότητα.... Είναι όλοι εκείνοι οι κανόνες που υποδεικνύουν τα "πρέπει" ή την "ορθότητα"... είναι η ηλικία, η δεδομένη κατάσταση διαμορφωμένων συνθηκών... αν τα σκεφτείς όλα αυτά είναι μάταιο, παράδοξο, παράταιρο....σύμφωνα με την "ορθή" λογική...
Αντιλαμβάνομαι την παραπάνω "λογική", όμως πεισματικά, όσο ακόμα μπορώ και μέχρι να μπορώ, στρέφομαι αλλού....αφουγκράζομαι την ψυχή ...τι θέλει τι ζητά....γιατί η ψυχή μας πρέπει να μείνει ζωντανή....
Απο την πρώτη στιγμή που σε γνώρισα, η ψυχή μου ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα σου....είσαι τροφή και αέρας...άνοιξες τους ορίζοντες μου παραπέρα....
Θέλω να σε γνωρίσω όσο γίνεται περισσότερο, βαθύτερα...να κλέψω λίγο από το φως της λάμψης της δικιά σου ψυχής....
....οι λέξεις δεν έχουν νόημα... για να περιγράψω τα συναισθήματα που γεννάς στην καρδιά μου...οι λέξεις είναι περιττές για να επικοινωνήσουν οι καρδιές και οι ψυχές μας....σημασία έχει τι υπάρχει....έστω κι αν αυτό είναι μόνο στιγμές, σταγόνες....και μια στάλα αληθινής αγάπης ή έρωτα φαντάζει καταρράκτης που πνίγει την ψυχή, λούζει την καρδιά με μια ανεξήγητα ηδονική γλύκα... Αυτό μου προκαλείς στην καρδιά, στην ψυχή και στο κορμί....ναι και στο κορμί...θέλει και αυτό να νιώσει τα συναισθήματα, τον ερωτισμό που διαχέεις, που τόσο πολυ εμπνέεις...Έχω πάψει να σε βλέπω με τα μάτια της σύμβασης, ξέρω τους περιορισμούς και τα όρια...όμως σε νιώθω, σε αισθάνομαι και αυτή η αίσθηση είναι άχρόνη.....νιώθω το είναι σου....θέλω να το προσεγγίσω...να γίνουμε ένα...


Σε φιλώ γλυκά, είσαι στις πιο όμορφες σκέψεις μου...

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι