Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Kαι σ αγαπώ γιατί Είσαι το πρώτο χελιδόνι που έρχεται και την Άνοιξη μου ορίζει Είσαι τα ασημί απ το φεγγάρι που λαμπυρίζει στην απάνεμη θάλασσα της αγκαλιάς σου Είσαι τα αγερι που αναπνέω τα απόβραδα απολαμβάνοντας τα χρώματα απ το δείλι Και σ αγαπώ γιατί॥ Είμαι σαν σπίτι ερειπωμένο στην απουσία σου Κι έρχεσαι εσύ με το χάδι σου και μου θυμίζεις τις στιγμές που όλα της ακτής τα βότσαλα χρωματιστά τα βλέπαμε τα δειλινά που πιασμένοι χέρι-χέρι αναπνέαμε τον θαλασσινό αγέρα από το κύμα που φθείρονταν στην προσπάθεια του τον βράχο να κομμάτιασει Πάντα θα με ακόλουθη η σκιά σου στ άδεια δωμάτια του νου που αντιφεγγίζει η ματιά σου Και σ αγαπώ γιατί στα βλέφαρα σου κατοίκησαν όλα τα όνειρα μου

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι