Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Καλημέρα Αγαπημένη μου! Οι σκέψεις σου ήρθαν και πάλι να με ταξιδέψουν, νιώθω μέσα τους την γλυκιά μελαγχολία της ψυχοσύνθεση σου, όμως αυτή τη φορά δεν είναι μόνο αυτή...νιώθω τα σύννεφα που έχουν σκεπάσει την χαρά της ψυχή σου, νιώθω την ψύχρα που ακουμπάει την ζεστή καρδιά σου... Πνίγομαι που νιώθω να βαδίζεις μόνη σε ένα τοπίο ανυπόστατης ομίχλης χαμένων συναισθημάτων και στιγμών... Τα λόγια... για άλλη μια φορά φαντάζουν λίγα για να την ξεδιαλύνουν, μακάρι να μπορούσα να σε πάρω αγκαλιά, να αφουγκραστώ τους χτύπους της καρδιάς σου, να νιώσω την ανάσα σου, να νιώσει ο ένας τον άλλο και να μιλήσουμε χωρίς το στόμα να ανοίξει, διαλύοντας το σκοτεινό πέπλο των σκοτεινών σκέψεων που αγγίζει και δηλητηριάζει την ψυχή σου, τα συναισθήματα σου... Το φως της υπόστασης σου που έχει ζεστάνει την καρδιά μου είναι πολύ δυνατό για να χαθεί εν μια νυκτί, η μελωδία της ψυχής σου δεν παύει στιγμή να με εμπνέει και να με ταξιδεύει στην αρμονία της ολοκλήρωσης. Θα θελα πολύ να σε δω, να σε συναντήσω, να σε νιώσω....να αφιερώσουμε χρόνο μεταξύ μας...κάθε ερώτημα να βρει την απάντηση του... Το θέλω πολύ να συναντηθούμε όσο πιο σύντομα γίνεται, αν μπορούμε κι απόψε, ότι ώρα σε βολεύει, δεν αντέχω αυτή την ομίχλη, δεν το επιτρέπω να αμαυρώνει τα όμορφα συναισθήματα που γεννιούνται στις ψυχές μας... Σε αυτό το όνειρο ΕΣΥ είσαι η συνοδοιπόρος μου, μακάρι να με δεχτείς στο δικό σου όνειρο... Τρυφερά φιλιά σου στέλνω από τα βάθη της καρδιάς μου, με την ελπίδα να φωτίσουν και να ζεστάνουν την ψυχή σου.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι