Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

Κι ονειρευομαι ενα μπουκετο ροδα κοκκινα
στο κρεββατι σου εγω
να εναποθεσω
στιγμες ανειπωτου παθους μαζι σου εγω να μοιραστω
σ'απολυτη συνυπαρξη του αρωματος των ροδων
και του κορμιου σου των οσμων
Ενα κυκλαμινο να γινω
ν'αναρριγω σε καθε αγγιγμα σου
απο ερωτα να χανομαι μεσα στην αγκαλια σου
Αιθεριες δονησεις τα ολογλυκα φιλια σου
και η καρδια να παλλεται
ως οι χορδες απ'την κιθαρα σου
σε καθε αγκαλιασμα σου
Κι υστερα εκει
χωρις ντροπες
τα πρεπει και τα μη
να γινω ενα, εγω κι εσυ
Να ξεχαστω, και να μην θελω πια να φυγω
Και ολη η ζωη μου
να γενει ,
ολανθιστη μοναδικα καταλευκη
σαν Ανοιξης το κρινο
Κατερινα Παπα

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι