Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Θυμασαι?
Θυμασαι?
Ακουμπησα τις ελπιδες μου στο στηθος σου
ενωσα τις επιθυμιες σου
με τις δικες σου
Ο πονος εγινε ελπιδα
Απλωσα τα φτερα μου
αναμεσα τους να σε τυλιξω
μαζι να πεταμε σε γαλαζιους ουρανους
Ταξιδι στο απολυτο της ηδονης
....Περασε καιρος και συννεφα καπνου
τυλιξαν τον ουρανο μου
Ειναι εκεινος ο καπνος
που πριν σχηματιζε μια λεξη
Σ'αγαπω..
Τωρα αργει να σχηματισει την λεξη ξεχασα...
Ξεχασα πως υπηρξες
Καθε σου λογος, κι ενα αγκαθι
καθε σου χαδι, και μια πληγη
....Ακομα μια αγαπη αναγκης?
Αναρωτιεμαι
Παπα Κατερινα

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι