Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

Tι γλυκος , τι τρυφερος που εισαι!!!!
Ναι τουτο ευθυνεται για τις ομορφες εικονες που φτιαχνω Καθρεπτης μου, Εσυ
Ακουμπω την σκεψη σου μαθαινω...........
Αγαπη, τρυφεροτητα, πιστη, γαληνη...
Ειχα ξεχασει τουτες τις λεξεις βαθια θαμμενες στο χρονοντουλαπο ........Ελα ψυχη μου αγκαλιασε με...
Την ζεστα της ανασας σου ανασα μου να κανω
Ελα καρδια μου... Φιλησε με.. κι εγω απο το νεκταρ των φιλιων σου να χορταινω
....Ελα και μπες στη σκεψη μου γαληνη της ψυχης μου
Ταξιδεψε με...........σε θαλασσες γαλαζιες στου ουρανου τον θολο
Γινε πυξιδα μου στην απεραντοσυνη Εχω αναγκη να σου ψιθυρισω ενα ακομα Σ'Αγαπω...........
Κ.Π.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι