Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Ειμαι ενας παραξενος ταξιδιωτης στην τροχια της Υπαρξης σου ... Ενα λουλουδι με ευθραστο μισχο , που σπαζει στην αμηχανια, μπροστα στην σιωπη σου...
Μια αδυναμη φωνη που δεν σε φτανει για να σου πει ...τι νιωθει για σενα...
Μια σταγονα της βροχης που δεν βλεπεις μεσα στην καταιγιδα μια πικραμμενη λεξη...που δεν ακους,,, αναμεσα σε τοσες αλλες που εχεις να διαλεξεις
Ενα χαρτι τσαλακωμμενο στο βαθος της τσεπης σου
Οτι ξαφνικο και αβεβαιο μπροστα στο μελλον σου
Εμαι ενα ονειρο χωρις να ονειρευεται την συνεχεια του... Ενα χναρι στην αμμο αναμεσα σε χιλιαδες αλλα που καν δεν αναγνωριζεις,,,
Ενα τραγουδι χωρις στιχο, γιατι...δεν τον ακους
Η σταχτη του τσιγαρου σου μεσα σε βρωμικο τασακι...
Μα...ασε με ν'απλωσω πανω στο τραπεζι σου για λιγο.... και να παιξω με τα φτερωτα μου ονειρα...
ΝΑ κλεισω τα δακρυσμενα ματια μου .. για να μην τα βλεπεις
ΝΑ σου αφησω μοναχα τα λογια μου... στις νυκτερινες περιηγησεις μου
Κ.Π

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι