Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Και σ'αγαπω γιατι... Εισαι η σεληνη που καθρεπτιζει στα ηασυχα νερα τ'απεραντου γαλαζιου, κοβοντας στα δυο την σκεψη μουαφηνοντας την μιση στην ασπρη αμμο...εκει οπου ραγισε το πρωτο μας φιλι, κι αποχωριστηκε το φως, απ'το λυκοφως...

Και σ'αγαπω γιατι....Οταν κοιμαμαι μονη μου τα βραδυα, φωτιζεις τα σκοταδια μου, να μην φοβαμαι τις σκιες.. εκεινες που στον καθρεπτη μου σκιαγραφουν κομματια της ζωης μου πριν απο σενα....

Και σ'αγαπω γιατι.....Μοιαζουμε με πουλια κυνηγημενα απο την ξαφνικη του φθινοπωρου μπορα, που ψαχνουν να κρυφτουν στις φυλλωσιες του γιασεμιου, που τ'αρωμα του, την ανασεμια σου φερνει

Και σ'αγαπω γιατι....Σαν ο αερας αναμεσα στα δεντρα σιγοτραγουδα, ειναι η φωνη σου που αναπαισθητα ψιθυρους μου χαριζει

Και σ'αγαπω γιατι.....Ειμαι γεματη απο σενα...Απο αισθηση, και απο φωνηγιατι τα βλεφαρα μου σαν κλεινω, μα κι οταν τ'ανοιγω το πρωι,,εισαι παντα εδω.........Ετσι απλα....Σ'αγαπω...

K. Π.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι