Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Απολυτη σιωπη....ηθελημενη-αποδεκτη ,
προσδοκουμενη?
Γνωση στην απογνωση
Αυτογνωσια η ξεπεσμος ψυχης?

Στις μαυρες κι αποψε στιγμες μου
μοναδικο φως η παρουσια σου
Οριοθετει την σκεψη απο το συναισθημα
Την ληθη απο τον χρονο επαιτει
και ταυτοχρονα την ευδαιμονια αιτειται
Ασυμβιβαστα φανταζουν....μα πονομοιοτυπα ειναι...
Γιατι....
Μαζι εκλιπαρουν αποχη απο τις τρεχουσες καταστασεις
Ακροβατης αναμεσα τους ισοροπουν τα πρεπει μου?
Η περηφανεια?
Η η ελλειψη ελευθεριας της προσωπικοτητας μου?
Αναρωτιεμαι.......
Δοκιμασια απαντοχης και επιβολης...
Κ.Π.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι