Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Αγαπημένε μου Πάλι καταθεση ψυχής σου κάνω και ας μην ακουγονται οι συλλαβές σαν εκστομιζονται οδηγουμενες στο απειρο Εχω μια εικονα στο μυαλο μου παντα ανερμηνευτη Εκεινη την εμμονη σου να κρυβεις την γυμνια του κορμιου σου στην παντελη ελλειψη φωτος που παντα επεδιωκες να καλυπτει τις στιγμες μας Σε θελω οπως την καθε ανατολη αναζητω να γεμισουν τα ματια φως και ζεστασια η ψυχη μου απο τον ερχομο του φωτοδοτη ηλιου Τα βραδυα σε ονειρευομαι να κυριαρχεις στις πιο αποκρυφες σκεψεις και προσμονες μου αναζητωνατς την εικονα της ομορφιας των ματιων σου σαν χαμογελας Ξερω πως ισως υπηρξαν στιγμες που κι εσυ με αναζητησες κι αλλες που προτιμας να με αποφευγεις και τρομοκρατεις την σκεψη σου να μεινει μακρυα απο την εικονα μου Κι ομως ακουω την φωνη σου με κλειστα ματια βλεπω τα χειλη σου να ψελιζουν....... Παντα λογια ακαταληπτα γεματα παραπονο για την ζωη σου Μα η μεγαλη αναγκη να σε νιωθω πλαι μου με εκανε ομορφα, ερωτικα να τα μεταφραζω Ακομα ονειρευομαι ενα μερος οπου μονοι οι δυο μας τα ονειρα μας θα κουβεντιαζουμε Γιατι Σε θελω πιοτερο απο οσο ποτε φανταστηκες Σε θελω κι ολα τ αλλα ειναι απλα μια σπαταλη της ανασας μου Κυταξε με μοναχα στα ματια μια φορα και ισως καταλαβεις με ποσους τροπους σε στερουμε............... Κατερινα Παπα

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι