Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Αποδραση ονειρικη

Aποδραση του νου ονειρικη
εσυ
φτερουγες στη σκεψη μου προσδιδεις

Παραφορο ταξιδι οδηγεις σ'αεναους προορισμους
Ζωγραφιζεις με χρωματα της χαρας τον καμβα μου
Δινη στου ονειρου μου τον ποταμο
να παρασυρει,
ολα τ'ασχημα

Αληθειας οδηγος σ'ανομολογητες επιθυμιες
τον νοστο να ξυπνας
Ζωντανευεις την ανασα μου
με μια ασιγαστη μανια
να με κρατας στη ζωη

Να φυλακιζεις με ονειροπαγιδες
τα βουλιαγμενα καστρα μου
Παλλιροιες ερωτικες
στην νυκτα μου προτρεπεις

Φτερουγιζει το γελιο σου
στ'αστρα με παει
Οι λεξεις σου μπαλαντα ερωτικη,
κι εγω ,
ακολουθω
τους ασημενιους ηχους σου
στις νυκτερινες διαδρομες μου
Αυρα της ψυχης μου μαγικη...

Απο το βιβλίο μου ΤΑΞΙΔΙΑ ΨΥΧΗΣ

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι