Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Σ αναζητώ μέσα στις σκιές τις καρδιάς μου
σαν έρχεσαι με γέλιο να με συναντήσεις
σαν έρχεσαι διψασμένη να πιεις απ το στόμα μου δροσιά αγάπης
σ αναζητώ
Σε θέλω μύριες φορές και σε βάζω στα όνειρα τα μυστικά που κάνω
εκείνες τις νύχτες ,τις στιγμές που κρύβουν μια μοναδικότητα
Εκεινες τις στιγμές που τυλίγεσαι με δύναμη ερωτική πάνω στο τρεμάμενο κορμί μου
τότε που μου ξεγυμνώνεσαι και με παιδεύεις αισθησιακά
τότε που ζητάς να με τρελάνεις
τις στιγμές που παίρνω ανάσες κι αναπνέω τον έρωτα απ το γλυκό σου
το στόμα
Αρνιέμαι να σ αφήσω ήσυχη αρνιέμαι να σε ξεχάσω
σ αναζητώ όλο και πιο δυνατά όλο και πιο έντονα
γλυκιά μου αγάπη μακρινή και πανάκριβη
είσαι πάμπολλες φορές μαζί μου αγάπη μου
άλλοτε τρυφερά ,
άλλοτε ερωτικά παθιασμένα να σκορπιέσαι από ηδονή
πάνω μου μέσα μου

Γλυστράς και μπαίνεις στη σκέψη μου
κυλάς στο κορμί μου και χτες και σήμερα και αύριο
γλυκά απαλά κι ερωτικά τα χάδια π αφήνεις στο κορμί μου
γλυκά τα λόγια σου ερωτικός ο αναστεναγμός σου
η ηδονή σου βασανιστική
καυτή η γλωσσα σου μου μουδιάζει το είναι μου,
βασανίζομαι από ηδονές κι απολαυσεις που σκορπάς πάνω μου μέσα μου έξω μου
Σε θέλω σ αναζητώ
Σ αγαπώ πάντα πανέμορφα μυστικά και ακριβά
Κατερίνα Π.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι