Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Κουράστηκα να ξεκινώ ταξίδι χωρίς συνοδοιπόρο
 Της αντοχής μου τα όρια να δοκιμάζω διαρκώς .
Να συγκρούομαι ενδόμυχα με τις πράξεις και τίς σκέψεις μου.
 Ασέληνα μονοπάτια να διαβαίνω με συντροφιά την θλίψη φορές 
, την απόγνωση άλλες

 Κανείς δεν μου είχε μιλήσει πρίν για τούτο , τον πόνο της απουσίας .
 Μονάχη μου πάντα να διαβαίνω τούς δρόμους με τα λασπόνερα να βουλιάζω , να σηκώνομαι και πάλι από την αρχή
 Τόσο που στιγμές κατακεραυνώνω τον εαυτό μου , τίς επιλογές , τα λάθη μου .
 Καθηλώνομαι ξέπνοη στής υπομονής τα σκαλοπάτια ...
 Κουράστηκα σου λέω
Κατερίνα

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι