Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014



Εξω φυσουσε εκεινος ο αερας
που μια ακομα μερα κοντα σου με κρατησε
Οχι πως αλλαξε κατι
Εμεινε μοναχα η αναμνηση της στιγμης
......Εχω να παω σε κατι γενεθλια
δεν θα μπορεσω ουτε στο αεροδρομιο να σε συνοδευσω
...Δεν στο πα ποτε
Οχι πως δεν το σκεπτομαι
μα να ....ειμαι και λιγο υπερηφανη

Κρατω βαθια χαραγμενα στη μνημη μου τα πεπραγμενα
σαν να συμβαινουν τουτη την στιγμη
.....Ακομα στροβιζομαι μαζι σου
σε καθε φυσημα τ'ανεμου
σε καθε δειλινο
Γυριζω πισω εκει οπου το τελευταιο φιλι σου
αφησε μια γλυκοπικρη γευση
στα χειλη μου

Στριφογυριζω συχνα το σωμα στους ρυθμους της μουσικης
σου
Στροβιλιζονται οι σκεψεις μου
γυρω απο σενα
σε τροχια κυκλικη , χωρις να ενωνεται σε κανενα σημειο
Ωστοσο
ζωντανα στη μνημη σε κρατω
κι αναθυμαμαι λεξεις και σκεψεις σου
που σε χαρτια αποτυπωσει εχω
μα πιοτερα μες το μυαλο μου

Κι ολες τις λεξεις και τις σκεψεις μου
που μοναδικο προορισμο
εχουν εσενα
Κ.Π.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι