Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Ψαξε με.....
Στον ανεμο που με στροβιλιζει σαν φυλλο φθινοπωρινο
Σαν Ανοιξης πνοη
Σαν φτερουγισμα καταλευκου γλαρου

Κοιταξε με
Λυωσε τον παγο απ'τα φτερα μου
με την θερμη της ματιας σου

Νιωσε με
Σαν κομματι απο τον σπασμενο καθρεπτη της ψυχης σου
Ενα κομματι κανε με
και συνδεσε το παζλ

Αγκαλιασε με.........
Την ανασα σου χαρισε μου
πνοη απ'την πνοη σου
Ξεπνοη αργοπεθαινω στη ακρη του νηματος
Κανεις την ανασα μου
δεν αφουγκραζεται..........

Ξεχασε με........
Σαν ονειρο που το σκοτωνει η πρωτη αχτινα του ηλιου
Σαν συννεφο που ο αερας σκορπα
Σαν καταιγιδα που ξεψυχησε μιας Ανοιξης πρωι.....

Φιλησε με........
Σ'ενα φιλι αθανατο
καρτερω την ανασταση

Κι αν ολα αυτα πολλα φανταζουν
κρατα μοναχα οσα θες

Κ.Π.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι