Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013


H ψυχη ξεδιπλωνεται οπως ο λωτος
με τ'αναριθμητα πεταλα

.......Παντα εκει στην ερημια της
σιωπης μου
τουτο ειναι που ακομα ζωντανη με
κρατα
Η ψυχη
η αναζητηση της
Δεν λογιζει σκοταδι, φως, γκρεμο,
ισιωμα,
βουνο η πεδιαδα
Περιδιαβαινει , ξεπερνα τον νου
Και ως ο αγαπημενος μου
Καζαντζακης
γραφει
Ποτε να μην αναγνωριζεις τα
συνορα του νου
Λαγαρο κι ανελπιδο το ματι μου
θεαται τα παντα
......Η Ζωη ειναι ενα παιχνιδι
μια παρασταση που δινουν
οι πεντε θεατρινοι του κορμιου
μου
Εχω την αφελεια του χωριατη να
πιστεψω
και ν'ανεβω απανω στη σκηνη
επεμβαινοντας στην αιματηρη
κωμωδια
Ειμαι ο θαυματοποιος φακιρης
που ακινητος
καθουμενος στο σταυροδρομι των
αιστησεων θεαται και αφανιζεται
ο κοσμος
και φωναζει
Ειμαι ο χωριατης και πηδω πανω
στη σκηνη
κι επεμβαινω στην πορεια του
κοσμου
Δεν ζυγιαζω, δεν μετρω, δεν
βολευομαι
Ακολουθω το βαθυ μου
κτυποκαρδι.......

Τουτο το βαθυ κτυποκαρδι ειναι
που οδηγει το χερι να σου γραφω
ν'αφουκγραζομαι ανασες
να δημιουργω εικονες ασυληπτες
σε ομορφια και χαρη

Τουτο το βαθυ κτυποκαρδι με
φερνει κοντα σου
στην αντιπερα οχθη
ν'ακουμπω το χερι σου τρυφερα
και να λογιαζω πως γινομαστε ενα

Τουτο το βαθυ κτυποκαρδι με
ξελογιαζει
και κανει την καρδια να σκιρτα
στην αναποληση
απο λεξεις που μοιραστηκαμε
απο χαδια που δεν ανταλαξαμε
απο φιλια που δεν γευτηκαμε
Μα παντα ονειρευομαστε
συνταξιδιωτες , συνοδοιποροι
στο ανεβασμα τουτου του
κακοτραχηλου
βουνου γινομαστε
κι ακολουθουμε το μονοπατι
Πρασινο η σταχτι της αμμου
μιας ερημου.......Την οαση αναζητω
στις λεξεις, τις σκεψεις,
Την ανταλλαγη....ονειρων κι
αναζητησεων
......Οπως ο λωτος με
τ'αναριθμητα πεταλα
K.Π.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι