Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013


Ανεξοδη περιπλανηση τους δημιουργους των ονείρων μου
κατονομασα
τα άστρα και το φεγγάρι
Μνήμη ότι απομεινε από την καταληστευση τους στο πέρασμα σου
από την ζωή μου

Νοσταλγία την αποτιμηση των λογων σου στο υστατο σ αγαπώ σου
λίγο πριν ξεψυχησει η ανάσα σου
στο πίσω μερος του μυαλού μου
Εκεί όπου καταγραφη εκανες με ανεξιτηλη μπογια στο στερνο αντίο

Αν δεν είχες υπάρξει αλήθεια θα μαραζωναν τα μακρυνα ταξίδια μου
χωρις αποδεκτη
Όλα τα φθινοπωρα κυκνεια ασματα των ονειροπολησεων μου

Εν γνωσει μου ψυχή μου ακροβατώ
οποταν μην φοβάσαι
Ευθυνες δεν θα αναζητηθουν παρά μοναχα στ άστρα
και σε μια θάλασσα οδυνης των ατυχων ερωτων μου

ΚΠ.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι