Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Αγαπημενη μου
Όλες οι φωτογραφίες
με γυναικείες φιγούρες με παραπέμπουν σε σένα.

Εσένα φαντασιώνω γυμνή, ερωτική και λάγνα
πάνω στο κρεβάτι του έρωτα
Σ¨΄ ευχαριστώ αγάπη μου που υπάρχεις στη ζωή μου,
θέλω να σε βρίσκω, να έρχομαι να φεύγω,
ν' απολαμβάνουμε μαζί τις ηδονές

Κι όταν χωρίζουμε... να υπάρχεις σαν μια σκέψη,
σαν όνειρο μυστικό που πάει να χαθεί
σαν μια γλυκιά παρηγοριά, που έχω πιστέψει,
πως όσο το ζω, τότε αξίζει κι η ζωή!

Με αγκάλιασες, με φίλησες, με αγάπησες
εκείνο το καλοκαιριάτικο απόγευμα.

Ζήσαμε όμορφες στιγμές,
και αφεθήκαμε στη μαγεία της ηδονής
και τα όριά μας υπερβήκαμε...

Θαρρώ πως μια υπέρβαση έκανες των πραγμάτων
και ένοιωσες πως ξέφυγες απ' των θεσμών τον κόσμο.
Και βρέθηκες στον ήρεμο κόσμο των οραμάτων
και σε τυλίγει η αρμονία των αισθήσεων.

Την ηδονή αναζητάς συχνά να σε ταράζει,
να σε κλονίζει ο οργασμός κι μουσική να παίζει
και ο χορός ερωτικός ως το πρωί να μένει.
Σε φιλω
Κ.Π.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι