Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

.Τα λόγια σου έρχονται και πάλι να με ταξιδέψουν σε ένα ταξίδι στοχασμού και αναζήτησης, δίπλα μου εσύ, συνοδοιπόρος... Είναι μεγάλο το ερώτημα το τι σημαίνει ΑΓΑΠΗ... δύσκολη η απάντηση...είναι δύσκολη γιατί ετούτη η απάντηση δεν διατυπώνεται αλλά βιώνεται... Είναι βίωμα ψυχής.... η μοναδικότητα, το πνεύμα αναιρείται και κυριαρχεί, την ίδια στιγμή δίνοντας την αίσθηση ότι ο χρόνος έχει σταματήσει.... Απελευθερώνεται από την ύλη μέσα από την επαφή με αυτήν, μέσα από το ζευγάρωμα του υλικού φορέα της.... η ψυχή βρίσκει την πληρότητα της... Αγγίζουμε την αντίληψη του άυλου.... Είναι υπέροχο το συναίσθημα, είναι υπέροχο που νιώθω την μοναξία σου, το πνεύμα σου, να εναρμονίζεται με την ψυχή μου.... γεννάται η επιθυμία, ο πόθος....ο έρωτας... γεννά πάθος στο κορμί των δυο μας.... μα ταυτόχρονα και θάνατο του υλικού.... για να αναδειχτεί ξανά η ρίζα, η ουσία... η μοναδικότητα του πνεύματος....του συναισθήματος... Πόθο ερωτικό μου γεννάς, η σάρκα μου να γίνει ένα με την σάρκα σου, ένας μικρός θάνατος να επέλθει την κορυφαία ηδονική στιγμή.... και τότε το βαθύτερα επιθυμητό επέρχεται.... το βίωμα, η συνειδητότητα της πληρότητας της ψυχής, της μοναδικότητας του πνεύματος... Σε φιλώ γλυκά!

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι