Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

......Χθες το βραδυ μια περιεργη συναισθηματικη φορτιση
με ειχε κατακλυσει
Σκεψεις ...σκεψεις κι αποφασεις που επρεπε να ληφθουν
Μητε ο Θεος αποψε δεν μπορει την τρικυμια μου να καταλαβει
Αφρισμενο το κυμα στον αφρο του ξεβραζει
μανιασμενο τις σκεψεις τ'ανακατα συναισθηματα
Λυτρωση αναζητησα μεσα απο πονο
θολο στεναγμο ικεσιας
Το γαλαζιο της ματιας του
το υπεροχο χαμογελο του π'αφηνει
να χυνεται χιμμαρος στο στερεμενο ποταμι μου
τ'αγκαλιασμα του τρυφερο
οσο ποτε
αισθανομαι κανουν την καρδια μου ν'αλλαζει ρυθμο
Τ'απειρο ατενιζω σε μια προσπαθεια
στην αντιπερα οχθη να βρεθω
διχως στη δινη του νερου να βυθιστω
Ζαλισμενο το μυαλο
αποστασιοποιηση προσποιειται
Βυθιζομαι στο απειροελαχιστο της στιγμης
αναζητω αγαπημενη θυμιση συντροφια μου
Κατερινα Παπα

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι