Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Μνημες

Σιωπηλα τα βηματα της νυκτας μου

στην απουσια σου εξαγνιζονται

Ακουμπω μνημες

αγερας γινομαι να σε δροσιζω

Φιλω τα χειλη σου

φωτια στα δικα μου

τις ανυδρες ωρες

Ανοιξης κρινου,

νεκταρ τα φιλια σου

Ζωγραφια με χρωματα της Ιριδας

τ'αγγιγμα σου

στου καμβα μου το γκριζο

Αντιφεγγισμα ηδονης τα χαδια σου

στ'αεναο του κυκλου μου στροβιλισμα

Γαληνεμενης θαλασσας ταξιδι

το σ'αγαπω σου,

αλλαζει του χρονου μου την ροτα

Φεγγαρι ολογιομο η αγκαλια σου

και μεσα της αποκοιμιεμαι

Αγγιζω αναλαφρα τ'ονειρο σου

ζωη απ'την ανασα σου

..Παπα Κατερινα

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι