Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Aπο οποια οπτικη γωνια κι αν στον καθρεπτη μου σταθω λαθεμενες πληροφοριες λαμβανω
Εκουσια απομονωμενη στην ληθη της τροχιας μου διαιωνιζω την απνοια
Ουτε καν με δολο δεν καταφερα να τιθασευσω τα χρωματα της Ιριδας σε μια επαφη να ευοδωσει το μαυρο μου Να διασυρω την επιβλητικοτητα του στον αναχρονο χρονο μου
Να βρω διοδο αναμεσα στα θλιμμενα δειλινα και ενταση να προσθεσω στα χαμηλα πεταγματα μου
Κρατω αναμεσα στα χερια μου μοναχα ρυτιδιασμενα ονειρα και ξεμπαρκες ελπιδες
Ψιθυρισμους κι αχρειους αναστεναγμους αποδημους να ζητουν ανακληση
K. Π.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ηρακλειο, Κρητη, Παλαιοκαστρο, Greece
Αναψε μονο τα κερια, κι αυτα θα παρουν τ'αρωμα σου Συμφωνοι δεν θα μιλαμε. Ασε μονο τα χειλη σου να περιπλανωνται στο φλογισμενο μου κορμι